Hodnotenie a recenzie
Hodnotenie je systém hodnotenia osobných dojmov účastníkov zájazdu.Prečo potrebujete hodnotenie
Systém hodnotenia pomáha predovšetkým vytvárať bezpečné a pohodlné podmienky na cestovanie. Pomáha tiež hodnotiť kvalitu poskytovaných služieb. Jazdu môže hodnotiť vodič aj klient. To umožňuje upozorniť na niektorých bezohľadných a nezodpovedných vodičov alebo cestujúcich. Bohužiaľ, vodiči aj cestujúci nie sú dochvíľni, nie sú presní a niekedy sú neslušní. Spätná väzba pomáha identifikovať príčinu konfliktných situácií a odstrániť ju, zablokovať tých, ktorí sú pravidelne drzí a vyvolávajú konflikty, správajú sa nezodpovedne a nečestne. Aj spätná väzba zanechaná počas hodnotenia cesty nám dáva možnosť včas reagovať na problémy a riešiť ich.Pozor.
- V recenziách nie je povolená žiadna diskriminácia na základe veku, farby pleti, zdravotného postihnutia, rodovej identity, rodinného stavu, štátnej príslušnosti, rasy, náboženstva, pohlavia, sexuálnej orientácie alebo akejkoľvek inej charakteristiky, na ktorú sa vzťahujú diskriminačné zákony.
- Trvalé znižovanie hodnotenia klientov je zakázané a môže mať za následok pokutu alebo zákaz používania služby.
Ako sa vypočíta hodnotenie?
Hodnotenie sa zobrazí po prvom hodnotení jazdy s vami. Vypočíta sa automaticky na základe posledných 50 hodnotení (nie všetkých). Čím neskoršie hodnotenie bolo, tým viac ovplyvňuje hodnotenie. Preto je dôležité, aby ste následné hodnotenia "5" dostali čo najskôr na opravu hodnotenia. Systém hodnotenia, ako je náš, predsa umožňuje vrátiť čo najvyššie hodnotenie.
Hodnotenia ponechané 24 hodín po skončení cesty nemajú vplyv na hodnotenie, rovnako ako hodnotenia súvisiace s prevádzkou aplikácie.
Hodnotenie funkcie ochrany
Ak vodič s hodnotením 5,0 naďalej získava 5 hodnotení bez prerušenia, jeho hodnotenie je chránené. To umožňuje vodičom s výnimočne vysokým hodnotením a pravidelným dosahovaním najlepších výsledkov zachovať si vysoké hodnotenie v prípade nízkeho hodnotenia, ktoré bolo udelené nespravodlivo bez udania dôvodu.
Môžem sa proti hodnoteniu alebo recenzii odvolať?
- Odvolať sa možno proti hodnoteniam od 1 do 3. Opraviť možno len tie hodnotenia, ktoré boli ponechané omylom alebo nie sú pravdivé.
- Hodnotenie 4 sa považuje za pozitívne a nie je možné ho opraviť. Hodnotenie po tomto hodnotení sa pri ďalších cestách rýchlo zvyšuje za predpokladu, že v budúcnosti získate vysoké hodnotenia.
- Hodnotenie zákazníka možno vymazať alebo opraviť len v prípade, že je nepravdivé alebo urážlivé.
- Ak recenzia obsahuje textový komentár opisujúci dôvody zníženia hodnotenia, nebude vymazaná. Ide o dojem zákazníka po jazde s vami.
- Hodnotenie s príznakmi "Práca vodiča", "Príšerný stav vozidla" alebo s odôvodneným hodnotením nebude opravené.
Prečo je dôležité udržať vysoké hodnotenie?
Hodnotenie ovplyvňuje distribúciu a dostupnosť objednávok.
Hodnotenie a recenzie vytvárajú všeobecnú predstavu o osobných a profesionálnych kvalitách vodiča. Od toho sa odvíja úspešnosť interakcie vodiča s cestujúcimi aj so službou. Cestujúci môžu odmietnuť cestovať s vodičom. Nízke hodnotenie (pod 4,7) môže mať za následok zablokovanie vodiča v službe.
Preto je dôležité vždy dodržiavať podmienky služby. Buďte zdvorilí, vytvorte cestujúcim pohodlné podmienky, dodržiavajte dopravné predpisy a udržiavajte vozidlo v dobrom stave.